دادستان مراغه: باشگاه های ورزشی بدون مجوز پلمپ می شود

 دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت: باشگاه های ورزشی بدون مجوز این شهرستان در 10 روز آینده پلمپ می شود.

 

علی دلداری، روز چهارشنبه در جلسه مبارزه با زور افزایی از طریق دارو (دوپینگ) در جمع باشگاه داران و مربیان پرورش اندام این شهرستان افزود: پدیده شوم استفاده از مواد نیروزا و تزریق آمپول های عضله ساز و فروش پروتئین های خوراکی در باشگاه های پرورش اندام، دامنگیر جوانان این خطه شده است.
وی اظهار کرد: این پدیده، تجارت کثیف و نامشروعی را در بین برخی افراد سودجو در قالب مربی و مدیر باشگاه به راه انداخته که منجر به صدمات جبران ناپذیری در جامعه می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه یادآور شد: جوان تازه وارد شده به باشگاه، جویای نام و افتخارهای ورزشی بوده بنابراین می خواهند بدون زحمت دارای عضله هایی زیبا باشند که برای رسیدن به این هدف متوسل به استفاده از مواد نیروزای غیراستاندارد می شوند.
دلداری، با بیان اینکه به شدت با این پدیده شوم مبارزه می شود، ادامه داد: همه باشگاه های بدون مجوز در 10 روز آینده پلمپ و در صورت شناسایی مدیران و مربیان متخلف، علاوه بر پلمپ باشگاه، تخلف ارتکابی جهت اطلاع عموم منتشر می شود تا اعتبار ساختگی و فریبنده چنین مجرمانی یقه سفیدی درهم بشکند.
وی گفت: با تشکیل کمیته ضد زورافزایی (دوپینگ)این شهرستان، نظارت جدی از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، دانشکده علوم پزشکی و اداره ورزش و جوانان اعمال می شود و با توجه به اینکه مسئولیت مستقیم تمام امور در باشگاه ها بر عهده مدیر باشگاه است باید تمام وقت در محل حضور داشته یا مباشر مستقیم و تام الاختیار انتخاب کند.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه یادآوری کرد: در صورت استفاده از مواد نیروزا و ورود آسیب به افراد در باشگاه ها، مسئولیت کیفری متوجه فردی خواهد بود که این مواد را در اختیار افراد قرار داده یا مبادرت به تزریق کرده است.
دلداری، افزود: هم اکنون مطالبه عمومی مردم از دادستانی، نظارت جدی بر چنین اماکنی بوده چرا که خانواده ها برای جلوگیری از گرایش چوانان به مواد مخدر و قهوه خانه ها، آنان را به سوی باشگاه ها هدایت می کنند و انتظار دارند فضای چنین اماکنی سالم باشد.
وی گفت: دادستانی به همراه کمیته ضد دوپینگ که از مصوبات شورای پیشگیری از جرایم این شهرستان است تمام توان خود را به کار می بندد تا در سال 95 شاهد ورزش پاک در منطقه باشیم.
جلسه مبارزه با زورافزایی از طریق دارو (دوپینگ) با حضور باشگاه داران و مربیان پرورش اندام و پاورلیفتینگ در ادامه برنامه های مبارزه با دوپینگ و استفاده از مواد نیرو تشکیل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 خرداد 1395برچسب:, | 20:39 | نويسنده : شهروند مراغه ای |